SMARTGEOMETRY 2010

L’SmartGeometry és un grup de recerca que involucra a algunes de les persones més interessants dintre del món de la geometria computacional. És un espai de trobada entre investigadors de les universitats (MIT, Architectural Association, Pratt, Columbia, ICD Stuttgart, TU Delft…), de despatxos d’aquitectura i enginyeria (Ove Arup, Büro Happold, Foster, Zaha Hadid,..) i programadors de software (Bentley – Generative Components, McNeel – Grasshopper,…)

Més detalls després del Llegir més.

És gairebé obligatori veure els vídeos de les presentacions de les anteriors edicions: Nova York (2007), Munich (2008) i San Francisco (2009).

Tenim la sort de que l’edició d’aquest any SG 2010 WORKING PROTOTYPES té lloc a l’Institut d’Arquitectura Avançada de Catalunya. Bentley ofereix exclusivament per a la gent de l’optativa “Aquitectura paramètrica. Introducció al disseny computacional” la possibilitat d’assistir als dos últims dies de l’event (Shop Talk i Symposium) al preu de 75€ per estudiant (preu normal 300€). El primers 14 alumnes que confirmin l’assistència deixant el seu nom i cognoms en un comentari a aquesta entrada, rebran el codi per aconseguir el descompte. Si hi ha més interessats en assistir-hi, us agraïriem que continuessiu apuntant-vos per crear una mena de llista d’espera per si hi hagués alguna novetat.

Les conferències es celebraran els dies 23 i 24 d’aquest mes. Queda, per tant, suspesa la classe del dimecres 24.

    • enric
    • 11/03/10

    Deixo les meves dades per ‘aplicar’ a l’event o apuntar-me a la llista, gràcies:

    Blanco Ruiz, enric

  1. jo tambe¡

    omar rebollo graupera

    • polforeman
    • 11/03/10

    Hola!

    Jo també hi estic molt interessat.

    Pol Foreman Campins

    • albert camps
    • 12/03/10

    jo tambe hi estic interessat!!

    albert camps

    gràcies!

    • nestor jimenez
    • 12/03/10

    Mara meva.

    MOlt interesant. curios i vamos… fantastic

    vamos a ver esas alas desplegarse

    • Marina Vives José
    • 12/03/10

    eis!!jo també m’apunto!!

    Marina Vives José

    pregunta: 23 i 24 de març, tot el dia??

    • Andrés Flajszer
    • 12/03/10

    Interested I am!

    Fanx!

    • Sumaya Al-Chama’a
    • 14/03/10

    Jo també estic interessada!!!

    • marcela caldas
    • 16/03/10

    jo també!!!

    merci

    • carlos rocha
    • 17/03/10

    contad conmigo si hay plaza!

  1. No trackbacks yet.

Responder

